20070804

無花果

三千年開花,三千年結果

聽到「1,2,3,71,800!」我知道,她的觸手長至800條,長成前,又捏死了這個城的一間士多。

梗有一條 o係左近不是蓋的,一截10個鋪位的小巷,頭一條,尾一條,不出十步,好比佛祖一步一蓮。餵養她與其好友的,是他也是你和我。有個聲音從十年前蕩來:「不喜歡這些觸手,財鴻勢大,我要去士多買。」這個聲音一直都在,只是隨著時間流逝被沖刷掩蓋得聲音太小然後幾乎聽不見。

當我們藉口太忙、貪圖方便、懶、自我中心,同時也在消滅這個城的士多、辦館、雜貨舖、食肆、商店。

坐在這鍋越來越暖和的水中,看著所有多元變成單元,也許不要感歎天星變臉、皇后讓路,是我們自願放棄,享受觸手的襁褓。還好將來不需費心旅行,因為到哪裹都是一個樣。

三千年後
曲 陳輝陽
文 陳慧
演 李香琴

再見。
唔好怪我第一句就同你講再見,因為我真係專程嚟同你道別架。

你唔講嘢,淨係聽我講,嗰陣時個世界好安靜,無而家咁嘈,襯得我特別吱喳,特別開心。
我記得同你去睇日落,你會喺我耳仔邊講嘢,你講得好細聲,其實我一D都聽唔清楚,不過,我好鐘意聽你咁樣同我講嘢。
以後再無人咁樣同過我講嘢。因為你話俾我知你要走。
忽然間過咗好多年,我無再睇過日落。
我記得,你同我去過嘅每一個地方,嗰 D 地方通通留喺我心裡面。

我唔會講,我老架喇,我只係會講,我喺度太耐,時間耐左,難免知道有人總會慢慢咁將過去淡忘,亦會睇住 D 野無聲無色咁樣消失。

我點解要走?我先兩日,唔知諗緊乜嘢,無端端走咗去睇日落。
個日落就同我記得陪住你睇嗰個樣一樣,不過,就算我點樣裝出若無其事,我都無辦法唔承認,我失去嘅嘢實在太多。
我要走喇,如果你記得番我係邊個,我知道你一定會好唔捨得我,仲會好掛住我。
再見。

圖片來源:科學小芽子

沒有留言: