20070924

白牌車


呢架似我心目中 o既白牌車,但佢唔係白牌車

我一直以為白牌車係私家車充當的士的一種過渡交通工具,錯晒,原來佢係小巴 o既前身 9 座位,衍生於火紅年代。載住一車車心跳過快 o既乘客,o係滿街菠蘿 o既街道穿插,司機為 o既係一家大細,都唔理得幾時會俾珠江汔水掟中。我成日有種太過浪漫/殘忍 o既諗法,生活 o係動盪年代,果一刻當然係今日唔知聽日事,但質感豐富,變數多,機會多,體驗都會多 d,無太多保護,人先會成長。到老左都可以同 d 唔想聽 o既 o靚仔講下六七暴動果時喎,我咁 o岩 o係個俾 d 左仔捉住 o既鬼佬隔厘,佢被人迫講毛主席萬歲喎佢鬼識咩,咁我又識少少英文咪同佢講囉...

9唔搭8伸延:電腦領域
初次圖片來源:Wikipedia
目前圖片來源:HKWBBS

沒有留言: