20071008

2012 撐普選


原來陳太都有厘到


鳥瞰圖


獻醜喇


後來睇番新聞先知原來陳太厘左,再後來睇番報紙先知原來遊行完結前佢去恤髮。鐘意恤髮呢個詞語,好似好文雅好似書面語但我懷疑除左講白話 o既人無人知咩叫恤髮,可能八字頭妹妹仔仔都唔知。好似好多人對恤髮呢件事好有意見,有咩所謂姐,咁人地真係有約嘛,唔通要人蓬頭垢面周身香汗咁赴約咩?我都因為之後有下文無去到遊行啦,大家快 d 厘聲討我啦。我知我無陳太咁靚無酒凹無著旗袍,唔好蔑我啦~~~

圖片來源:第 1, 2 幅 ﹣ 2012我要普選網頁

2 則留言:

Kay E 說...

我就係八字頭既妹妹仔
我知咩叫恤髮,亦覺得呢個詞語好襯佢,但唔明點解佢咁搞笑o向呢個時間做d咁既野囉,所以我唔喜歡政治,政治亦嫌我冇智慧.

sheys 說...

最近有個諗法,我地政治冷感、無政治智慧可能就係因為我地無分參與,無投入感,事不關己咪己不勞心。可能如果個政治環境唔係咁,生活係當中 o既人就會唔一樣。驚細路跌倒就唔比佢學踩單車只會抺殺佢成為奧運冠軍o既機會,但佢其實有權去學。選擇係人應有 o既權利。