20070316

scum

綠色女流有個用回收千年油做番梘o既運動,成品仲由洗衫到洗馬桶都咁掂,而且不傷皮膚。廢物利用又咁多好處,梗係想試下啦,我最初係想試下自己整,不過即刻放棄,因為我邊有油,仲要氫氧化鈉,咪啦,所以睇埋去邊買,諗住價錢o岩就會買,突然諗起番梘好似會有化學作用,形成d分解唔到o既物體。於是我去 wikipedia 睇下,番梘係會同硬水先有反應,香港係軟水,咁我係咪可以用?唔通流到出去我 d 泡就一定冇機會遇到鈣同鎂?硬水地區生活o既人呢?佢地都有人用番梘架喎。


收到封email "Stop the dolphin and whale killings in Taiji", 裹面連埋一段片,但我唔敢睇,因為寫 email o既人話佢睇左於是喊,仲話有時真係覺得作為人類好羞恥。

我諗我其實就係 scum

2 則留言:

Gut 說...

唔知你講緊呢個係米我sent比你果個,如果係既話,呢個email係我同事forward比我,而佢呢封野都係由一班老外獸醫同一位真係好好既鬼婆獸醫Shevaun sent出黎,公司個supervisor一路睇一路小,我自己就忙住做野,我聽見佢小得咁狠,於是下爬輕輕話「B,唔好睇啦!」,但佢又forwward比我,咁我米睇囉...點知...我跟住就...一路小,一路喊咁囉...所以點解我咁憎我老細就係咁解...天氣凍d果日,佢就著住件成bon皮味既褸入房,佢條女就醒d,一早知我同supervisor 係veggie就冇再帶兔毛野番黎...佢話驚比人打...

我地都夠臭口架喇,見人食雞腳同豬腸就話人「唔,好眉好貌...食屎!!!」

sheys 說...

係講緊果個 email 呀,我無睇到段片,我驚嘛。

食左素之後我好苦惱,因為我唔會買皮手袋,雖然皮係好靚同比假皮耐用好好好多。但我都有兔毛衫,係好耐之前o既衫,己經有o既野我會繼續用,爛左就唔會再買,絲質都唔會買。我將來會係一個著尼龍雪紡 o既闊太。

我都唔明點解要食大腸,大腸係要厘儲存大便同吸收大便水分o既器官o厘架喎,行過都聞到炸大便味啦,點解咁多食物中毒事件都冇關炸大腸事o既呢?唔通經千年油炸就算係屎都變得可以安心食用?