20070504

hkiff 2007

今屆本來買得11張,但睇睇下變14齣,幾開心今年 d 戲多數都鐘意睇,但本書個封面可唔可以好咁 hea 呢?唔。

1. 城車票
我一直以為呢齣係港產片,其實係由五個來自五個城市 o既導演拍 o既短片 o既 project,除左東京果段,其餘美國、新加坡、香港同香港人導大板段都唔錯。香港段非常之特別,幾有趣。

2. 五尾狐
韓國動畫,覺得人設同顏色都係日本口味比較 o岩我,連語言都係鐘意日本多 d,動畫下個十年,我諗我呢 d 中女都係還看日本多 d。

3. 誰謀殺了電動車?
加州曾經有過電動車,車主鐘意,車廠憎,油公司又憎,政府幫手之下經已齊齊活埋左電動車。香港,連佢 o既芳蹤都未有緣一睹,藍天行動,真係唔該晒

4. 最後的女祭司


5. 性工作者十日談
我好鐘意o既一齣,人物之多題材之濶但仍處理得唔亂,我覺得好好。好鐘意果位國內女演員,冇記性 o既我加上根紅頂白 o既網頁令我冇法子寫出佢 o既名。好想睇邱禮濤導演 o既等候董建華法落同給他們一個機會。ps 即時傳譯位小姐好勁,一句說話搏得全場掌聲,勁。

6. 炸彈女的日與夜
又係好鐘意,一開場一段極速自言好有壓迫感,描寫視死如歸炸彈女都係血肉之軀,都會寂寞都會驚,最後天意弄人結局都好正。女主角我愛你。

7. 自由的怒吼
記錄片,睇完會覺得自己好幸褔,自由生來就有,幾多人打生打死辛辛苦苦先爭取到。片尾匈牙利同蘇聯水球隊老隊員個個一把年紀,幾十年無見,再見時以前 o既恩仇都化作一個個微笑,都好感人。

8. 錄親不認
唔知想點

9. 唱盤上的單行道
原來「一切都 o係晒呢度」呢句野,唔係自冠動感之都之後先至開始講,五六十年代時經已講左,不過係講比 d 外國人聽,香港有幾好有幾勁,來投資啦,咁。導演令我覺得佢想講 o既係親身經驗同社會所營造 o既形象 o既矛盾。又係鐘意。

10. 防腐搞作
唔識形容果種爆,真係估佢唔到咁勁,我自問幾受得腸流流果挺野,都覺得唔係幾頂得順哈哈。佢係核突但佢係靚 o既,畫面同顏色,ok?

11. 超完美地獄
又係腸流流,不過同防腐搞作無得比咯。如果死左之後真係咁,我究竟會唔會開心 d呢?

12. 蘋果奇俠
就好似佢個名咁,奇片一齣,應該係想諷刺佢地 o既政府,不過我膚淺唔知當地情況,但都已經好正好正。

13. 黐線
當你最恐懼o既幻覺變成真實,可能你又會以為自己其實只係有幻覺,好鐘意呢種癲與未癲之間o既虛幻界線主題。

14. 黑眼圈
好慢,好靜,都好靚。又沉鬱但又激情,幾複雜,同戲裏面 o既感情線一樣,又係正片一齣。

沒有留言: