20070505

私隱保護眼鏡

對於朋友的私隱,我是非常著重的,每當引述我與別人的對話,我不會直呼其名,而是叫他們做:同事、個fd、舊同事。所有我認識的人,都被歸納成此三類,所以常常得到投訴:「你講緊個舊同事係咪XXX果個呀?唔係?邊個呀?XXX果個?又唔係?點呀?好 confuse 喎!」但,你們的私隱我是義無反顧的要保護的。

昨天我看到一幀令我感動的照片,這令我感到我不再孤單。照片來源是白雙全的《單身看》裹面叫「你看見我,你看不見我」的部份,左頁是証件相片被畫上一條幼幼的黑線,右頁!右頁就是管不了作者的意願我都必須要為它命名為「私隱保護眼鏡」的眼鏡,白先生把眼鏡片中央位置,橫跨著兩片鏡片貼上了黑色膠布,戴上眼鏡,私隱就被保護得周周全全了!我不能說找到了知音,因為我不肯定白先生會否如我般保護他的朋友,但我真的很感動。

07042007

3 則留言:

Gut 說...

呢條友傻架...我都唔明點解佢咁多時間玩,話雖如此,我都好鍾意呢個人...

sheys 說...

佢 d 點子好得,好羨慕佢。佢全職遊玩,兼職藝術創作嘛。

Kay E 說...

朋友是用來保護的